خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

بازگشایی مرز مهران صحت ندارد/ حضور ۳ هزار نفر در مرز در پی انتشار اخبار جعلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۴۰

استاندار ایلام با تکذیب تردد از مرز مهران از مردم درخواست کرد به هیچ وجه به مرز مراجعه نکنند.

"محمد نوذری" استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه مرز مهران به صورت محدود بازگشایی شده است، گفت: چنین خبری صحت ندارد و مرز مهران بسته است.

وی ادامه داد: متاسفانه این اخبار جعلی باعث شده است که برخی از افراد به مرز مهران بیایند و در حال حاضر حدود 2 الی 3 هزار نفر در اینجا حضور دارند و در حال افزایش است.

استاندار ایلام با تاکید براینکه مرز مهران بسته است، خاطرنشان کرد: برخی موکب‌داران که مدارکی دال بر تردد زمینی از مرز دارند فقط می‌توانند از مرز عبور کنند و در غیر اینصورت مرز برای تردد سایر زائران کاملا مسدود است.

نوذری تصریح کرد: امسال تردد از مرز زمینی برای اعزام زائر نداشتیم و این موضوع بارها اعلام شده است و از مردم خواهش می‌کنیم به هیچ وجه به سمت مرز نیایند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: اگر حتی ما هم بخواهیم اجازه تردد بدهیم طرف عراقی اجازه ورود از مرز زمینی به عراق را نمی‌دهد، بنابراین نباید کسی به مرزها مراجعه کند. خدمات در اینجا کم است و با توجه به شیوع کرونا از مردم تقاضا داریم که اصلا به مرزها مراجعه نکنند.

وی درباره بازگشت زائران گفت: از امروز و فردا قاعدتا بازگشت زائران از عراق آغاز می‌شود و ما آماده ورود زائران به کشور از مرز مهران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز