خبرگزاری کار ایران

دستگیری عوامل انتشار اخبار کذب علیه موسسه رهگشا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۳۶

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۶ برگ سبز سندخودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، عده‌ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهاماتی کذبی را منتشر کردند و منتشرکنندگان طی اقداماتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از راهور، سرهنگ «عین اله جهانی» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۶ برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت مطرح شد، در فضای مجازی عده ایی سودجو علیه موسسه رهگشا (تعویض پلاک) اتهامات کذبی را منتشر کردند، فرد منتشر کننده شناسایی و دستگیر گردید و ضمن تشکیل پرونده قضایی هدف مجرمانه‌ی وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد. 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان داشت: متاسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود در فضای مجازی مجددا جهت دار و هدفمند انتشار یافته است. 

سرهنگ جهانی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با موسسه رهگشا (تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می‌دارد. 

وی افزود: اینگونه جهت گیری‌های سوء هیچ تاثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز