خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش آموز پایه اولی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۲۹

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها گفت:حضور والدین و مسئولان در کنار دانش آموزان، نشان می‌دهد که آموزش و پرورش از حمایت جامعه و همه دستگاه‌ها برخوردار است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز، اول مهرماه ۱۴۰۰، علیرضا کاظمی؛ با حضور در جشن غنچه‌ها و  شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه منیره عاصمی، واقع در منطقه ۹ تهران، برگزار شد؛ ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱، به تمام فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان، اظهار کرد: خدا را شکر که روز اول مهر را در کنار شما هستم و به نمایندگی از یک میلیون و ۶۳۰ هزار دانش آموز پایه اول این روز را به همه تبریک می‌گویم.
 
کاظمی افزود: امروز مقارن با شروع هفته دفاع مقدس است، روزی که  سال‌ها پیش دانش آموزان زیادی ایثار کردند تا ما بتوانیم امروز کشوری آزاد داشته باشیم.
 
وی گفت: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده، حضور شما دانش اموزان هر روز در مدرسه پر رنگ‌تر شود و بتوانیم با مهار کرونا از فضای مدارس و حضور بچه‌ها در این فضا، بیشتر استفاده کنیم.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ، تصریح کرد: والدین و مسئولان، امروز با حضور خود در مدرسه نشان دادند که همه جامعه و دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش هستند  و من از تک تک این عزیزان سپاسگزارم که این جشن باشکوه را برگزار کردند.
 
وی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم تا در زمان کرونا در کنار هم امر آموزش را دنبال کنیم و خوشحالیم که بعد از دوسال توانستیم زمینه حضور دانش آموزان را در مدارس فراهم کنیم.
 
کاظمی تصریخ کرد: آموزش و پرورش سعی کرده امسال آموزش با کیفیت‌تر را به دانش آموزان ارائه دهد و تلاش می‌کنیم تا از طریق مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و آموزش ترکیبی، حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم کرده و شادی و نشاط را با هم و در کنار هم تجربه کنیم.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال‌های گذشته و بویژه در دوران کرونا، بیشترین آسیب در حوزه تعلیم و تربیت ناشی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس بود، چون دانش آموزان در کنار هم تربیت را تجربه می‌کنند و مهارت‌های ارتباط با یکدیگر با در کنار هم بودن، یاد می.گیرند.
 
وی در پایان گفت: برای همه دانش آموزان آرزوی سلامتی و سعادت دارم و آغاز سال تحصیلی جدید را مجدد به همه تبریک عرض می کنم. 
 
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۴۰۱از سوی علیرضا کاظمی نواخته شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز