خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

قدردانی از جانبازان ورزشکار توسط رئیس سازمان زندان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۱۸

​مسابقات فوتبال «جام شهید لاجوردی» طی مراسمی با حضور محمدمهدی حاج‌محمدی و تقدیر وی از جانبازان و ایثارگران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مسابقات فوتبال «جام شهید لاجوردی» ویژه  گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان زندان‌ها به سرانجام رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات واقع در زمین چمن این سازمان، جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند و در اتفاقی جالب با تشکیل تیم فوتبال جانبازان متشکل از کارکنان ذیل قوه قضائیه، دیداری نمادین را برپا کردند که این بازی با استقبال حاضرین و مدیران این نهاد همراه شد.

در دقایقی از این مسابقه نیز محمد مهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در جمع بازیکنان رقابت‌کننده به ویژه جانبازان به گپ‌وگفت پرداخت و تلاش و اشتیاق آنان در این جمع ورزشی را ستود و جایگاه آنان را مورد تقدیر قرار داد.

مسابقات فوتبال «جام شهید لاجوردی» با رقابت ۱۰ تیم از کارکنان زیرمجموعه قوه قضائیه، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به میزبانی سازمان زندان‌ها در دستور برگزاری قرار گرفت. اختتامیه این مسابقات نیز ۳۱ شهریورماه به میزبانی زمین چمن مصنوعی سازمان زندان‌ها برگزار و برندگان از سوی این نهاد جوایزی را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز