خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۳۱ شهریور ماه؛

گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در کمیته امداد استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۹۲

همزمان با ۳۱ شهریورماه آیین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در محل اداره کل کمیته امداد استان تهران، برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان این اداره کل با بیان اینکه این روزها مصادف شده است با اربعین حسینی،گفت: شهداء یادشان ماندگار است  و ما  باید دنبال این باشیم که راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج یک کلمه است، افزود: معنا و مفهوم بسیج به گستره جهان هستی است.

پرپنچی، ادامه داد: ملت ما ثابت کردند هم در دفاع مقدس و هم در جنگ اقتصادی با همه تحریم ها و مشکلات در برابر استکبار جهانی مقاومت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهداء و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس،گفت: انشاءالله کارکنان این نهاد نیز در این مقطع، با ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تحت حمایت راه شهیدان را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه طبق مطالعات انجام شده در وصیت نامه شهداء، چهار بار نام امام حسین (ع)، کربلا، عاشورا، حضرت زینب و حضرت ابوالفضل (ع) آمده است، بیان کرد: ان شاء الله با رفتارهایمان پیرو خوبی برای شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز