خبرگزاری کار ایران

بیانیه رئیس سازمان تعزیرات برای هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۸۸

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای فرارسیدن هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است:

این جنگ، حقیقتاً یک گنج است؛ یک گنج حقیقى است که تمام‌ شدنى هم نیست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

دفاع مقدس، قله رفیع ونقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی و یکی از برجسته‌ترین حماسه‌ها و افتـخارات ماندگار ملت ایران در حفاظت از سرزمین مقدس ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی است، که هرگز از یادها نرفته و همواره زنده، و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرار گرفته و خواهد گرفت. هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان‌برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند. درود خداوند بر شهیدان راه حق که حافظه تاریخ سراسر افتـخار این مرز و بوم، هیچـگاه بزرگی روحشان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون ملت بزرگوار ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز