خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس پایتخت عنوان کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تعامل میان شهرداری و پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۴۷

معاون اجتماعی پلیس پایتخت تاکید کرد که کاهش آسیب‌های اجتماعی در سایه تعامل میان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شهرداری تهران انجام شدنی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مراد مرادی، در  دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران که در محل ستاد فاتب برگزار شد، گفت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان‌ها از جمله شهرداری تهران است و ما بر این باوریم که در سایه تعامل، هم افزایی و هماهنگی بهتر و موفق تر می توان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء آموزش همگانی و مشارکت های اجتماعی، اقدامات و گام های مشترکی برداشت.

وی ادامه داد: در خصوص اصلاح سبک زندگی نیز با آموزش های همگانی مشترک و بهره گیری از ظرفیت های طرفین می توان اقدامات تاثیر گذاری انجام داد. رویکرد و راهبرد پلیس پایتخت برابر تدابیر سردار فرماندهی، تعامل و هم افزایی با سازمان ها و نهاد های حاکمیتی و اجرایی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بطور حتم برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، نیازمند تعامل و هم افزایی بین پلیس و شهرداری هستیم، اظهارکرد: با شناسایی اولویت های آسیب های اجتماعی، می توان اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمندی انجام داد و بطور حتم با ترسیم نقشه راه و تعیین اهداف مورد نظر بهتر می توان به نتایج مطلوب تری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز