خبرگزاری کار ایران

چمران:

عده ای می‌خواهند امید مردم را بخشکانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۵۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند. متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج مسائلی را مطرح می کنند تا امید مردم را کمرنگ کنند‌‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در آغاز سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود، گفت: در آغاز فرارسیدن هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و رزمندگان را گرامی می‌داریم. همچنین در هفته‌های گذشته ورزشکاران ما موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در رقابت های پارالمپیک به دست آوردند که باید از آنها تشکر کرد و البته در برنامه‌‌ای از آنها تقدیر به عمل آمد.

او  با اشاره به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در دیدار آنها مطالبی را فرمودند و امیدواریم هموطنان ما در تمامی صحنه‌ها موفقیت‌های بسیاری را داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران  با بیان اینکه عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج مسائلی را مطرح می کنند تا امید مردم را کمرنگ کنند‌‌.

چمران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است، گفت: یکی از این موضوعات هفته دفاع مقدس است. موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی بود که به دست آوردیم با امید پیش رفت. ملت ما با امید و با دست نیمه‌خالی به جنگ رفتند و از نظر پوشش هوایی و رادارهای کمبودهای بسیاری فراوانی داشتیم که نمونه آنرا در طبس نیز دیدیم اما با امید و تلاش یه پیروزی دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز