خبرگزاری کار ایران

بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۱۰

سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

به گزارش ایلنا، در آغاز این نشست، غلامرضا غفاری، معاون وزیر علوم و سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت: حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست.

وی فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی، دانشجویان مطالبه و انتظارات خود را پیگیری می کنند.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامدهای کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی زندگی گفت: عرصه آموزش نیز در ابعاد مختلف کرونا تاثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است.

وی بازگشایی تدریجی دانشگاهها را محور تصمیم گیری های سازمان دانست و گفت: دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه‌ها و تعطیلی خوابگاه‌ها و سایر بخش‌های رفاهی و خدماتی گفت: آغاز مجدد همه این فعالیت‌ها اعتبارات خاصی لازم دارد که تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه ضروری است.

وی از وزیر علوم درخواست کرد تا در تنظیم بودجه سال آتی ،توجه ویژه ای به سازمان امور دانشجویان صورت گیرد.

غفاری از خدمات صدیقی، ریاست سابق سازمان امور دانشجویان قدردانی کرد و هماهنگی حوزه دانشجویی و فرهنگی را در دوره وی، بسیار خوب توصیف کرد.

در ادامه این نشست ،وزیر علوم دیدگاههای خود را بیان می کند و معاونان دانشجویی در یک ارتباط تصویری، نظرات خود را برای باز گشایی تدریجی دانشگاهها مطرح می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز