خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه سلامت ایران خبر داد:

مطالبات سه ماهه امسال بخش دولتی و دانشگاهی بزودی تسویه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۲۳

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران از اعلام آمادگی این سازمان به منظور تسویه کامل مطالبات سه ماه اول سال جاری بخش دولتی و دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، «حسین رنجبران»، معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: همخوانی منابع و مصارف یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار دهیم و با اتکا به علم ودانش، منابع را مدیریت کنیم. کما اینکه نظم در پرداخت‌ها که این روزها شاهد آن هستیم نتیجه به کارگیری علمی است که در ادارات کل استان‌ها شاهد هستیم.

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با تامین منابع صورت گرفته آماده هستیم که همانند تسویه کامل 3 ماهه اول سال بخش غیر دولتی، مطالبات سه ماه اول سال جاری بخش دولتی و دانشگاهی را نیز تسویه و حتی مطالبات تیر ماه را نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم.  

وی بر مدیریت منابع از سوی ادارات کل استان‌ها تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که تعهد مازاد بر منابع به هیچ وجه قابل قبول نیست. باید بپذیریم که هزینه ها در حال افزایش است و لازم است منابع به نحوی مدیریت شود که بتوانیم با منابع موجود تا پایان سال، هزینه ها را مدیریت نمائیم.

رنجبران بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران یکی از سخت ترین شرایط را در چند ماه اخیر به علت شیوع بسیار بالای کووید۱۹ سپری کرد ولی با این وجود مدیریت منابع خوبی صورت گرفت. رشد پذیرش در سه ماهه اول سال نسبت به ماه های مشابه سال گذشته حداقل ۹۴ درصد افزایش یافت. مدیران معزز استانی باید منابع را برمبنای میزان اعتبار ابلاغی هزینه نمایند و همواره بدترین شرایط را در نظر بگیریم تا با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز