خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین جلسه شورای ششم صورت می‎گیرد:

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح سامانه شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۵۲

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جلسه، بررسی طرح دو فوریتی "الزام شهرداری به اصلاح فرایندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‎های ساختمانی" را در دستور کار دارند.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین جلسه شورا در روز سه‎شنبه سی‌ام شهریورماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل صحن شورا برگزار می‎شود. 

این جلسه با نطق پیش از دستور علیرضا نادعلی سخنگوی شورا و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا آغاز می‎شود. 

سپس دو فوریت طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرایندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‎های ساختمانی» و یک فوریت «الزام شهرداری به ارائه لایحه (ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران)» مورد بررسی قرار می‎گیرند. 

در ادامه یک نفر از اعضای شورا در اجرای تبصره ذیل ماده ششم آیین‎نامه نحوه هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور و یک نفر از اعضای شورا نیز جهت عضویت در کمیسیون موضوع بند الف ذیل ماده هفتم مصوبه «اصلاحیه آیین‎نامه اجرایی ماده هفتم مصوبه (اصلاحیه آیین‎نامه اجرای ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام شورای عالی استان‎ها)» انتخاب خواهند شد. 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، همچنین در این جلسه نمایندگان شورا در موضوع بند الف ذیل تبصره دوم ماده هفتم مصوبه «اصلاحیه آیین‎نامه اجرایی ماده ۱ قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب مجمع تشخیص مصلح نظام شورای عالی استان‎ها و یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته انظباطی رسیدگی به تخلفات موضوع موضوع تبصره ذیل ماده ۱۷ تصویب‎نامه هیئت وزیران و ماده ۴۲ مصوبه (دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره‎برداری از خطوط اتوبوس‌رانی و مینی‎بوس‎رانی و میدی‎باس و ون شهر تهران) انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز