خبرگزاری کار ایران

اعزام ۳۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری تهران به مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۱۹

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از اعزام ۳۰۰ نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روز سه شنبه ۳۰ شهریور به شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ صدرالدین علیپور با اعلام این مطلب گفت: طی جلسه‌ای در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصمیم بر این شد که در مجموع ۱۰۰ نفر در شهر نجف و ۲۰۰ نفر از نیروهای داوطلب خدمات شهری در کربلا مستقر شوند. 

وی افزود: این نیروها از سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش نشانی، بهشت زهرا و شرکت شهر سالم هستند و قرار است در هر کدام از این شهرها یک تیم آتش نشانی و یک تیم پزشکی شهر سالم مستقر شوند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مسئولیت تیم اعزامی به مراسم اربعین حسینی گفت: امسال تنها موضوع پاکسازی و نظافت در دستور کار کمیته خدمات شهری اربعین قرار دارد. 

علیپور تاکید کرد: همچنین افرادی که به کربلا و نجف اعزام می‌شوند باید ۲ دوز واکسن را زده باشند و آزمایش پی سی آر هم داشته باشند. همچنین یک ساک از انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز به پاکبانان داده می‌شود و البته بحث سلامت نیروهای اعزامی بسیار برای ما حائز اهمیت است. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با ابراز خرسندی و افتخار از اینکه این سازمان متولی اعزام نیروهای خدمات شهری به مراسم اربعین حسینی است گفت: تجهیزات مدنظر ارسال شده و روز سه شنبه نیروهای داوطلب هم اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز