خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

بازگرداندن ۳۰۰ نفر از مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۲۱۶

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین از بازگشت ۳۰۰ نفر از مرز مهران در روز گذشته خبر داد و گفت: مردم از مراجعه حضوری به مرزها جدا خودداری کنند.

احمد محمدی‌فر سخنگوی ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عودت برخی از افراد و خودروها در مرزهای زمینی با عراق گفت: مرزهای ۴ گانه ایران با عراق بسته است و هر کسی به مرز مراجعه کند قطعا بازگردانده خواهد شد. بارها و بارها این موضوع از طریق رسانه‌ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: به صورت مرتب هر کسی به مرز مراجعه می‌کند بازگشت داده می‌شوند. البته آمار در این زمینه بالا نیست و روز گذشته نیز ۳۰۰ نفر که در مرز مهران حضور داشتند بازگردانده شده‌اند. اما هر کسی به مرز مراجعه کند با مشکل مواجه خواهد شد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین درباره اینکه پروازها از چه زمانی به عراق انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از امروز ۲۸  شهریور امکان خرید بلیت برای افرادی که فرآیند ثبت‌نام‌شان کامل شده‌است و ویزای اربعین را اخذ کرده‌اند، وجود دارد. تعدادی از افراد ثبت‌نام شان کامل شده و مابقی نیز در حال انجام است.

محمدی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا امکان سفر به عتبات از طریق اقلیم کردستان وجود دارد، تصریح کرد: ویزایی که برای اقلیم کردستان صادر می‌شود صرفا برای حضور در همان مناطق اقلیم است و ویزا صرفا برای این مناطق اعتبار دارد. اگر کسی با ویزای اقلیم کردستان وارد دیگر مناطق عراق شود با او به عنوان کسی که غیرقانونی وارد عراق شده است برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز