خبرگزاری کار ایران

توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی در دوره جدید مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۴۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست صمیمی شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ با اشاره به توجه ویژه این دوره مدیریت شهری به توسعه ورزش همگانی، گفت: شهردار تهران تاکید ویژه ای به روح شهر در کنار کالبد شهر دارد و توسعه ورزش همگانی سبب ایجاد زیست بهتر شهروندان در شهر تهران می شود.

به گزارش ایلنا، محمدامین توکلی زاده صبح یکشنبه- ۲۸ شهریور- در نشست صمیمی شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: این قهرمانان افتخارات ایران هستند که در این شرایط سخت کرونا و با توجه به جو منفی که در جامعه حاکم بود توانستند، مقداری از آلام مردم را بکاهند و برای مدتی دل آنها را شاد کنند.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه افزود: دکتر زاکانی مساله ای را که در این دوره مدیریت شهری بر آن تاکید دارد،توجه به روح شهر در کنار  توجه به کالبد شهر است.همانطور که برای کالبد شهر به صورت مینیاتوری برنامه ریزی و طرح ریزی می کنیم و تمام ابعادش زیر ذره بین ها خواهد بود، باید برای روح شهر هم برنامه ریزی و طرح ریزی  ویژه داشته باشیم. در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران از این معاونت نشأت می گیرد، بخش مهمی از این برنامه ریزی ها ،توسعه فعالیت های ورزشی خواهد بود.

توکلی زاده تاکید کرد: شهردار تهران تاکید دارد که  فعالیت های ورزشی به صورت مردمی باشد نه تنها در این بخش بلکه در تمام ابعاد مردم را اولویت قرار دهیم و در این راه از افراد خبره استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: ما در این دوره مدیریت شهری ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد، تا نشاط و سرزندگی به شهر بازگردد و این دو لازم و ملزوم یک دیگر هستند. چرا که اگر ما نگاه ویژه به ورزش مردم داشته باشم، می توانیم بر روی فعالیت های مردم و در مسیر کارآمد بودن آن تاثیر بگذاریم. نگاه ما به ورزش نگاهی صنعتی نخواهد بود و سعی می کنیم که ورزش را  تبدیل به بخشی از فرهنگ مردم کنیم که در نهایت این امر ، منجر به بالا رفتن نشاط شهروندان و شهر تهران شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، توکلی زاده تاکید کرد: ورزش یک رسانه و یک ابزار فرهنگی برای انتقال پیام است. در این جا جمله مقام معظم رهبری را تکرار می کنم که فرمودند "امر به ورزش،  امر به معروف است" و ما هر چه در این بخش فعال تر و پویا تر باشیم درآینده همین ورزش به ما کمک می کند تا زیست بهتری در شهر تهران بوجود آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز