خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

۸ هزار کیلومتر از معابر تهران پیاده رو ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۴۰

شهردار تهران گفت: در تهران ۱۲هزار کیلومتر پیاده رو داریم که باید مناسب سازی شوند و این در حالی است که ۸ هزار کیلومتر معابری در تهران داریم که پیاده رو ندارند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جلسه تقدیر از مدال آوران پارالمپیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که قهرمانان کشورمان درد دل داشتند، شهردار تهران چقدر می تواند پاسخگوی این درد دل ها باشد؟ تاکید کرد: ما با همه وجود در اختیار آنها هستیم و افتخار می کنیم که به گرامی داشت غیرت، بزرگی و عظمت آنها پرداختیم. دغدغه ها و خواسته های این عزیزان فراتر از حوزه خودشان بود. متناسب سازی شهر، ایجاد زمینه تلاش و فعالیت معلولان و جانبازان و ایجاد تسهیلات برای آنها و... امیدواریم با تمام وجود نوکری آنها را بکنیم و آنچه در شان این بزرگواران هست را فراهم کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه قولی برای مناسب سازی شهر برای تردد آسان تر معلولان  می دهید؟ گفت: متناسب سازی پیاده روها جز کلان پروژه هایی است که در شهر دنبال خواهیم کرد و انشالله ثمره آن را شهروندان خواهند دید.

علیرضا زاکانی افزود: رویکرد جدیدی در شهرداری تهران حاکم است و یکی از ویژگی های این رویکرد میدان داری مردم در عرصه های شهر بر مدار نخبگان است. چون جنبه ورزش یکی از وجوه بارز ایجاد نشاط، تندرستی و زمینه ورزش قهرمانی و اعتلای ایران اسلامی است به این توجه می کنیم که از محلات ظرفیت هایی را مهیا کنیم و بر محور نخبگان و اسطوره های ورزشی باشد و بتوانیم شبکه جدیدی را در شهر ایجاد کنیم که در این مدار هم اصالت و اصلیت با مردم است و هم نخبگان محور این تغییر و تحول خواهند بود و کار به دست آنها ایجاد خواهد شد. یعنی ما هر وعده ای بخواهیم بدهیم یک قطره از دریای کاری که نیاز هست صورت بگیرد را می توانیم به لطف خدا انجام بدهیم. اما وقتی ملت به میدان بیایند، کارهای زیادی انجام می دهند و وقتی بر مدار اندیشه و فکر، نخبگی و پیشتازی قهرمانان باشد جهت و مسیر آن مایه افتخار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز