خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست‌:

دستگیری سه مظنون در حادثه زخمی شدن محیط‌‌بان چهارمحال بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۶۶۱

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست‌از دستگیری سه مظنون در روند زخمی شدن محیط ‌بان چهارمحال بختیاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ «جمشید محبت خانی» فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به خبر‌هایی مبنی بر دستگیری سه مظنون که در خبرگزاری ها به نقل از ایشان مخابره شده بود گفت: هنوز ضارب اصلی شناسایی نشده است و اکنون پرونده در اختیار نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری قرار دارد و با دستور قاضی پرونده دستگیری ضارب با فوریت در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد : این سه متهم بعنوان مظنونین در این پرونده  دستگیر شده اند که بعد از اتمام تحقیقات کامل و جامع در مورد خبر دستگیری عوامل یا عاملین این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت : بعد از این اتفاق یگان حفاظت محیط‌ زیست و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به طور مشترک برای شناسایی عامل یا عاملان این واقعه وارد عمل شدند که امیدواریم هرچه سریع تر منجر به دستگیری و سپردن آنها به دست قانون شویم.

سرهنگ جمشید محبت خانی در ادامه ازشرح حادثه به وقوع پیوسته گفت:   ۲ محیط بان به عنوان مأموران یگان حفاظت پارک ملی تنگ صیاد به هنگام  گشت‌زنی در منطقه با ۲ متخلف مسلح که صورت خود را پوشانده بودند، مواجه می‌شوند که متخلفان پس از شلیک به سمت آنها و زخمی کردن یکی از محیط‌ بانان از محل متواری می‌شوند. 

به گفته وی محیط‌ بان مجروح از ناحیه پای چپ آسیب دیده است.

منطقه حفاظت شده تنگ صیاد به وسعت ۲۷ هزار هکتار در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان شهرکرد قرار گرفته و از لحاظ تقسیمات کشوری در محدوده شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و کیار واقع شده است. چهار هزار و ۳۴۷ هکتار از قسمت میانی این منطقه در سال ۱۳۷۴ به پارک ملی تبدیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز