خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت مرزها برای ارتقای معیشت مرزنشینان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۶۲۷

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استفاده از ظرفیت مرزها در توسعه اقتصادی اظهارکرد: این ظرفیت‌ها باید باعث ارتقای معیشت مرزنشینان کشور باشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در بازدید از پاسگاه مرزی خانیک گفت: امروز آمده‌ایم که از پاسگاه‌های مرزی بازدید و خداقوتی به مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی داشته باشیم.

وی با اشاره به حسن همجواری با کشورهای همسایه اظهارکرد: الحمدلله از لحاظ امنیتی در استان در وضعیت خوبی هستیم و در کل کشور نیز از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت مرزها و به ویژه همکاری کشورهای همسایه در توسعه اقتصادی گفت: این ظرفیت ها باید باعث ارتقای معیشت مرزنشینان کشور باشد و ما هرچقد بتوانیم به کسانی که در زمینه تجارت قانونی فعالیت دارند، کمک می کنیم تا وضعیت خوبی داشته باشند.

اشتری روحیه ولایی و انقلابی مرزبانان را یک سرمایه مهم دانست و گفت: تجهیزات الکترونیک و اپتیکی خوبی در مرزها مستقر شده است و تلاشمان بر این است تا بروزرسانی شوند چرا که هوشمند سازی پلیس یکی از اولویت های مهم و اصلی ماست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال تعامل و همدلی بسیارخوبی در بین نیروهای مسلح و شورای تامین استان در برقراری امنیت وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز