خبرگزاری کار ایران

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه خیرساز مشارکتی در روستای ریحان آباد ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۱۸

با حضور معاون آموزش ابتدائی وزارت آموزش و پرورش، مدرسه ۹ کلاسه خیرساز مشارکتی در روستای ریحان آباد ارومیه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، حکیم زاده در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی در آئین افتتاح مدرسه ۹کلاسه خیرساز مشارکتیدر روستای ریحان آباد ارومیه حضور یافت. 

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار ارومیه، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس استان وی را همراهی نمودند. 

مدرسه ۹کلاسه روستای ریحان آباد ناحیه یک ارومیه بصورت مشارکتی توسط خیرمدرسه ساز «سیمین عذرا اسدی آذر» در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع احداث شده است. 

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶.۵میلیارد تومان احداث شده است و برای آن ۲۰۰۰مترمربع محوطه‌سازی صورت گرفته است. 

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح این مدرسه ضمن تقدیر از نگاه مثبت خیرین نیک اندیش اظهار داشت: بهبود فضای آموزشی در مناطق محروم منشا اثر خیر خواهد بود. 

وی با تاکید بر نقش فضای آموزشی مناسب در تحقق عدالت آموزشی خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه آموزش با کیفیت حتی برای یک دانش آموز می‌تواند در توسعه کشور موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز