خبرگزاری کار ایران

آزادی ۶۵ نفر از زندانیان در جریان بازدید رئیس کل دادگستری قم از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۹۰

با حضور رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم و مدیرکل زندان‌های استان قم در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم ۶۵ نفر از زندانیان از زندان آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم و مدیرکل زندان‌های استان قم از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان قم در حاشیه این بازدید بیان کرد: در بازدیدی که از زندان‌های قم انجام شد، مقدمات اعطاء مرخصی پایان حبس ۶۵ نفر از زندانیان فراهم شد و این افراد از زندان آزاد شدند. این زندانیان از کسانی بودند که مرتکب جرایم سبکی شدند که با تأیید حسن اخلاق آن‌ها توسط زندان با ارفاق قانونی مرخصی پایان حبس، چند ماه زودتر از اتمام حبس خود از زندان آزاد شدند.

وی اظهار کرد: افرادی که مرتکب سرقت و جرایم سنگین شده‌اند، از این ارفاقات بهره‌ای نمی‌برند؛ چرا که آزادی آنان به آرامش جامعه ضربه می‌زند.

رئیس کل دادگستری استان قم در خصوص وضعیت زندان‌های قم نیز گفت: در بازدید‌هایی که از زندان‌های قم مکررا انجام شده است تمام اصول و حق زندانیان با مدیریت خیلی خوبی رعایت می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست‌های زندانیان رسیدگی می‌شود و بابت تکریمی که از زندانیان می‌شود، باید مدیران زندان را تقدیر کرد.

وی افزود: واکسیناسیون زندانیان مطابق دستورالعمل‌های مربوطه در تاریخ‌های مشخص برگزار شده است و مشکلی از نظر کنترل بیماری کرونا در زندان‌های استان قم وجود ندارد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان قم همراه دادستان و قاضی ناظر به صورت چهره به چهره با زندانیان بند نسوان و بند‌های مردان دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز