خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیمارستان شهید لبافی نژاد تاکید کرد؛

ضرورت واکسینه شدن خانواده‌های کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۹۲

وزیر بهداشت در حاشیه بازید سرزده از بیمارستان شهید لبافی نژاد، به مرکز واکسیناسیون این بیمارستان هم که به کادر بهداشت و درمان و خانواده آنها اختصاص دارد، رفته و با آنها گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیمارستان شهید لبافی نژاد ضمن گفتگو با پزشکان و واکسیناتورهای حاضر در مرکز، اظهار کرد: یکی از اولویت های وزارت بهداشت این است که خانواده پرسنل بهداشت و درمان را واکسینه کند. عزیزانی که به صورت مستمر درگیر درمان بیماران کرونایی بودند، ویروس را با خود به خانه برده و تعدادی از افراد خانواده آنها مبتلا شدند در همین راستا، دستور داده شد که وابستگان کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.

وی ادامه داد: نزدیک به یک سال و نیم است که کادر بهداشت و درمان در فشار کاری هستند که واکسینه کردن خانواده این عزیزان سبب آرامش خاطر آنها خواهد شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه به لطف خدا واکسن بسیار زیادی وارد کشور شده است، مطرح کرد: در همین راستا این امکان وجود دارد که والدین دانش آموزان هم واکسینه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز