خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

افزایش ۸ برابری تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۲۹

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان در سال جاری حدود ۸ برابر شده و از ۸۶ میلیارد ریال به ۶۲۲ میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی اظهار داشت: ۸۵ درصد از ۳۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به استان از محل تسهیلات اشتغال روستایی معادل ۳۲۵ میلیارد تومان در قالب ۹۵۱ طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی در سه بانک عامل توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت گردیده است.

وی همچنین در ادامه افزود: با توجه به عملکرد موفق استان در سال ۹۹ میزان تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان در سال جاری حدود ۸ برابر شده و از ۸۶ میلیارد ریال به ۶۲۲ میلیارد ریال افزایش یافته است.

معاون اقتصادی استاندار تهران از بانک های عامل طرح های اشتغال روستایی و مشاغل خانگی خواست نسبت به بررسی دقیق و تسریع در انجام فرایند طرح ها به منظور حصول در نتیجه اقدامات لازم را به عمل آورده و ازاین فرصت مناسب برای استان که دربرگیرنده تسهیلات یارانه دار با سود ۴ و ۶ درصد هست استفاده لازم صورت پذیرد.

گفتنی است در این جلسه به بررسی تک تک طرح های در دست بررسی توسط بانک های عامل پرداخته شد و تصمیمات لازم در خصوص کاهش فرایند و تسریع در انجام امور اتخاذ گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز