خبرگزاری کار ایران

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی بازگشت غرورآمیز ناوگروه نیروی دریایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۴۲

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی، موفقیت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش را در ثبت رکورد طولانی‌ترین پیمایش دریایی تاریخ کشور، به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، در پیام سردار دکتر اسکندر مؤمنی آمده است:

بسمه‌تعالی

بازگشت غرورآمیز ناوگروه هفتادوپنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مأموریت دشوار و خطیر دریانوردی اقیانوس اطلس را که بزرگترین رویداد تاریخی نظامی در حوزه دریایی کشور بوده است، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این ناوگروه نیروی دریایی ارتش که با هدف ارتقای اقتدار دریایی، تأمین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی مأموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شد، توانست با موفقیت و پس از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها و طی ۴۴ هزار کیلومتر با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی حامل پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران باشد.

اینجانب این موفقیت بزرگ، غرور آمیز و مایه مباهات را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، حضور امیرموسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز