خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی خانواده ۵ قلوهای لارستانی از خدمات مستمر و موردی بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۷۰

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از حمایت خانواده ۵ قلوهای لارستانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار دارای فرزند ۳ قلو به بالا و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو در ۳ دهک پایین درآمدی از خدمات مستمر بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بهزیستی، «حبیب‌الله مسعودی‌فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درخصوص حمایت از خانواده ۵ قلوهای لارستانی، گفت: سازمان بهزیستی کشور با توجه به سیاست‌ها جمعیتی و تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی حمایت از خانواده‌های دارای چندقلو را در دستور کار قرار داده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این خانواده از هم‌اکنون تحت پوشش خدمات و مستمری ماهانه قرار می‌گیرد و غیر از خدمات مستمر نیز به صورت موردی پوشک و شیرخشک مورد نیاز در اختیار این خانواده قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به آمار ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار دارای فرزند ۳ قلو به بالا تحت پوشش بهزیستی، تصریح کرد: علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو که در ۳ دهک پایین درآمدی هستند از خدمات مستمر سازمان بهزیستی کشور بهره‌مند می‌شوند و امیدواریم با حمایت‌های بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی بتوانیم ضمن ارتقاء کیفی خدمات، در سنین بالای ۶ سال نیز این فرزندان را حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز