خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست سازمان امور دانشجویان؛

۱۶ پروژه ورزشی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۶۲

با حضور غفاری سرپرست سازمان امور دانشجویان و علیزاده مدیرکل تربیت بدنی این سازمان، ۱۶ پروژه ورزشی در دانشگاه‌ها در ارتباط تصویری با دانشگاه‌ها و به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه روند افتتاح پروژه‌های ورزشی در دانشگاهها، امروز چهارشنبه۱۸ شهریورماه تعداد ۱۶ پروژه شامل ۴ زمین چمن مصنوعی، ۵ پیست دوچرخه سواری، ۵ مرکز مجهز مشاوره تندرستی، ۱ کفپوش زمین روباز و ۱ زمین ورزشی ساحلی به بهره برداری رسید و ۲۱ هزار مترمربع به فضای ورزش دانشگاه‌ها افزوده شد.

 در آیین افتتاحیه امروز، ۵ مرکز مجهز مشاوره تندرستی در دانشگاههای میبد، صنعتی قم، صنعتی سیرجان، آموزش عالی محلات و مجتمع آموزش عالی زرند به بهره داری رسید.

همچنین ۵ پیست و پروژه توسعه دوچرخه سواری در دانشگاههای ارومیه، حضرت معصومه (س)، صنعتی اصفهان، الزهرا (س) و شیراز مورد افتتاح قرار گرفت.

علاوه بر موارد فوق، در مراسم امروز پروژه۴ زمین چمن مصنوعی در دانشگاههای هنر اصفهان، ، فنی و حرفه‌ای پسران ایلام و سلمان فارسی کازرون به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش در آیین امروز، پروژه کفپوش زمین روباز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و زمین ورزشی ساحلی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز