خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

پیش‌بینی افزایش دما در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۹۳

مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی گفت: از اوایل هفته آینده روند افزایش دما را هم در کشور خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، «صادق ضیاییان» مدیر مرکز پیش بینی هواشناسی درارتباط با آخرین وضعیت آب و هوا در کشور به خبرنگار ایلنا گفت: طی چند روز گذشته ما بارش‌های خوبی را در استان‌های شمالی واقع در سواحل دریای خزر داشتیم و انتظار داریم که این اتفاق طی روزهای آینده هم اتفاق بیفتد، اما امروز هم بارش‌ها را در سواحل دریای خزر داریم. 

او در ادامه گفت: شدت بارش‌ها در غرب سواحل دریای خزر مانند آستارا بود که انتظار داریم از فردا این مساله استان مازندران و به تدریج استان گلستان را دربر بگیرد و حتی روز جمعه هم انتظار داریم که در استان‌های مازندران، گلستان و حتی خراسان شمالی شاهد بارش‌ باشیم.  بارش‌ها حتی در استان گلستان می‌تواند باعث خطر هم شود.

ضیاییان افزود: در عین حال در سایر نقاط کشور، پدیده خاصی را نداریم. شرق کشور، یعنی شمال استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان خراسان جنوبی و شرق کرمان وزش باد شدید را خواهند داشت، به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد شدید در آنجا قابل پیش‌بینی است. پدیده قابل توجه دیگری طی روزهای آینده وجود ندارد. ما از اوایل هفته آینده روند افزایش دما را هم در کشور خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز