خبرگزاری کار ایران

سربازی، دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۷۹

فرمانده ناجا با تأکید بر این که فرماندهان همواره باید به منزلت و جایگاه مقدس سربازی توجه ویژه داشته باشند، گفت: سربازی دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری " در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی شهید "بیگلری" ناجا، فعالیت سربازان دوشادوش با کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه را مقدس و مشمول اجر معنوی و الهی دانست و گفت: سربازی دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است.

وی مرکز آموزشی شهید بیگلری را یکی از مراکز آموزشی موفق با عملکرد مطلوب و شایسته توصیف کرد و افزود: فرماندهان همواره باید به منزلت و جایگاه مقدس سربازی توجه ویژه داشته و از توانمندی، مهارت و تخصص سربازان بهره لازم را داشته باشند.

فرمانده ناجا سربازان را آینده سازان کشور و یکی از ظرفیت های بالقوه ناجا در اجرای مأموریت ها دانست و گفت: از خدمات سربازان قدردانی و تلاش های آنان را ارج می نهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کرونایی حاکم در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام نیروی انتظامی با حداکثر توان و بسیج امکانات خود نقش آفرینی کرده و با شایستگی به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از جمله اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها و نظارت بر فعالیت اصناف اهتمام داشته است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و صیانتی ناجا در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و محتکران اقلام بهداشتی تصریح کرد: نیروی انتظامی دوشادوش با سایر ادارات خصوصا کادر زحمت کش بهداشت و درمان تا مهار و ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا به وظایف و مأموریت های خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز