خبرگزاری کار ایران

معرفی خدمات پزشکی قانونی در قالب فیلمی مستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۸۵

مستند سینمایی کاشف با هدف معرفی بخشی از خدمات سازمان پزشکی قانونی کشور تولید و آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی کشور، مستند سینمایی کاشف خدمات گسترده و متنوع پزشکی قانونی را که برای جامعه و عموم مردم ناشناخته است در قالب فیلم به نمایش گذاشته تا به این واسطه بخشی از خدمات این سازمان را معرفی کند.

این مستند نمایشگر نقش پزشکی قانونی و نظرات تخصصی و کارشناسی آن در بیان حقایق پرونده های قضایی و یافتن نقاط روشن در بسیاری از جرایم و آسیب های به وقوع پیوسته است.

مستند ۳۰ دقیقه ای کاشف محصول خانه مستند، به کارگردانی حسین فریدون جاه و تهیه کنندگی مهدی مطهر ساخته شده و هم اکنون اماده اکران آنلاین است.

یادآور می شود سازمان پزشکی قانونی کشور سازمانی تخصصی و کارشناسی است که سالانه به حدود دو میلیون پرونده قضایی پاسخ می دهد و نظرات تخصصی کارشناسان آن در بسیاری از پرونده های ارجاعی عینا توسط مقامات قضایی مورد پذیرش قرار می گیرد و در صدور رای نهایی تاثیر گذار است.

هرچند حدود ۹۰-۸۵ درصد از خدمات پزشکی قانونی به حوزه معاینات بالینی مربوط می شود اما حوزه تشریح با در بر گرفتن چهار درصد از خدمات، یکی از اصلی ترین، تخصصی ترین و مورد توجه ترین بخش های این سازمان است که در مستند کاشف نیز به آن پرداخته شده است.

در کنار معاینات بالینی و تشریح، سازمان خدماتی نیز در حوزه کمیسیون های تخصصی (یک درصد) و آزمایشگاهی ( ۱۰-۵ درصد) ارایه می کند که هر یک از این بخش های تخصصی نقشی کلیدی در به سر انجام رساندن پرونده های قضایی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز