خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

اخذ تست بهداشت روان از پرسنل بهشت زهرا/ پاسخ به چگونگی شرایط حقوق و مزایای کارکنان در شرایط کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۱۵۹

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا درباره وضعیت درآمد و مزایای پرسنل و در نظر گرفتن سختی کار در شرایط کرونایی برای پرسنل گفت: معیار کارکردن در بهشت زهرا با هیچ معیار مادی قابل مقایسه نیست و با بخشنامه و اضافه کار قابل جبران نیست، اما ما سعی کردیم شرایط را جبران کنیم.

"سعید خال" مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت این سازمان در پیک پنجم کرونا گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده به رغم اینکه شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما با برنامه ریزی لازم و اضافه کردن شیفت‌های لازم، تجهیزات، امکانات و منابع سعی شده است که تهران دچار مشکل نشود. 

او ادامه داد: مدت زمان پیک پنجم کرونا طولانی شده است و اعداد فوتی‌ها نیز همچنان خطی است و هنوز شاهد کاهش چشمگیر آمار نبودیم. اما با برنامه ریزی‌های انجام شده سعی می‌کنیم تهران دچار مشکل نشود. پرسنل بهشت زهرا شرایط سختی دارند، اما هم قسم شدند که در کنار مردم تهران باقی بمانند تا هرچه سریعتر بتوانیم این پیک را بگذرانیم. 

خال درباره آمار ابتلای پرسنل بهشت زهرا به کرونا گفت: تاکنون ۱۲ مرتبه غربالگری از پرسنل انجام شده است و ۲۲۵ نفر از پرسنل بهشت زهرا به کرونا مبتلا شدند، اما در عین حال از ابتدای شیوع کرونا سعی شده است که پروتکل‌های بهداشتی در سطح بسیار بالایی در بهشت زهرا اعمال شود و تاکنون حتی یک فوتی هم در اثر کرونا در بهشت زهرا نداشتیم. 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط کاری سخت بهشت زهرا، آیا تاکنون مشاوره‌های روانشناسی برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید؟ گفت: بله حتما، در کنار تست‌های بهداشتی و غربالگری‌های متعدد و انجام واکسیناسیون، تست بهداشت روان به ویژه از شاغلین در سالن عروجیان را شروع کردیم تا بتوانیم سرویس دهی خوبی برای آن‌ها داشته باشیم چرا که باید در شرایط روحی بسیار بالای معنوی به سر ببرند تا اینهمه درد و رنج ناشی از کرونا را جبران کنند. 

خال درباره وضعیت درآمد و مزایای پرسنل و در نظر گرفتن سختی کار در شرایط کرونایی اظهار کرد: متر و معیار کارکردن در بهشت زهرا با هیچ معیار مادی قابل مقایسه نیست و با بخشنامه و اضافه کار قابل جبران نیست. اما ما سعی کردیم شرایط را جبران کنیم. اگرچه کار آن‌ها کار عشق است و خطرناک‌ترین کار جهان را انجام می‌دهند. 

او درباره ظرفیت بهشت زهرا گفت: مشاور در حال فعالیت است تا نقاطی را از نظر علمی آماده کند و بتوانیم آرامستان را در آینده به چند نقطه تهران منتقل کنیم. اما همه تلاش خود را خواهیم کرد که از ظرفیت‌های بهشت زهرا استفاده و با ساماندهی قبور و افزایش ظرفیت میزان زمان پر شدن بهشت زهرا را افزایش دهیم اما در آینده باید به فکر این موضوع نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز