خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

محمد سلیمانی قائم‌مقام وزیر علوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۶۹

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علومف تحقیقات و فناوری؛ در حکمی «دکتر محمد سلیمانی» را به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل حکم انتصاب محمد سلیمانی در سمت قائم مقام وزیر و رئیس هیات امنا و هیئت ممیزه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد سلیمانی

سلام علیکم،

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در سطوح کلان علمی و اجرایی نظام اسلامی و آشنایی با همه زوایای مدیریت آموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه» منصوب می‌شوید.

بی‌شک، دهه پنجم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی متناسب با نیازها و ضرورت‌های حوزه علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفته و دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دوران جدیدی را که زیبنده انقلاب اسلامی است، با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» و شعارمحوری دولت سیزدهم، «دولت مردمی، ایران قوی» را با جدیت آغاز کنند.

امید است در مسیر تحقق این هدف متعالی و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور و همکاری و هم‌افزایی همکاران ستادی و دانشگاهی، موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

محمد علی زلفی‌گل

وزیر علوم تحقیقات و فناوری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز