خبرگزاری کار ایران

بازداشت عامل آتش کشیدن خودروهای شهرک بروجردی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۸۵۳

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت عامل آتش سوزی خودروهای شهروندان در شهرک بروجردی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد جلینی" اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه "بعثت"، پرونده ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی تیم عملیات کلانتری 158 کیانشهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین های مدار بسته مشخص شد که فردی اقدام به آتش زدن خودروهای ساکنان این شهرک کرده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین مرحله انجام شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، تصریح کرد: با شناسایی متهم، پس از هماهنگی های قضادی  وی در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات انجام شده بر روی این پرونده مشخص شد که یکی از بستگان متهم ساکن شهرک مذکور بوده و وی به دلیل وجود اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه متهم 6 شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داد، با نظر مقام قضائی تحت معالجه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روان پزشکی تحت نظر و بستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز