خبرگزاری کار ایران

بازداشت "سارق مسلحِ اسیدپاش" با رشادت مأموران پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۸۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح خبری که با تیتر حمله سارق مسلح با اسید به پلیس از باشگاه خبرنگاران منتشر شده بود، از بازداشت این سارق مسلح با رشادت مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت یک سارق مسلح با رشادت مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت دو بامداد شب گذشته (هشتم شهریور)، مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار حین‌ گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را حین سرقت و مجروح کردن شهروندی مشاهده کرده و به سرعت برای دستگیری  سارق وارد عمل  شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: سارق با مشاهده مأموران درحالیکه دست مالباخته را با چاقو زخمی کرده بود، از محل متواری که پس از دقایقی تعقیب و گریز، متهم در یک کوچه بن‌بست متوقف شد.

وی تصریح کرد: سارق مسلح که راهی برای فرار نداشت، محتویات یک بطری را که گویا حاوی ماده‌ای شبیه اسید بود، به سمت افسر گشت و دیگر مأمور کلانتری ۱۱۳ بازار ریخته که منجر به مصدومیت دو مأمور از ناحیه، دست و پا شد اما مأموران انتظامی با آمادگی و رشادت کامل، متهم را با شلیک یک گلوله از ناحیه پا مورد اصابت قرار داده و زمین‌گیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک اسلحه کلت کمری همراه با ۱۵ فشنگ از این سارق مسلح، گفت: مالباخته نیز در بررسی بیشتر عنوان کرد که سارق قصد زورگیری و سرقت تلفن‌همراه وی را داشته اما با حضور به موقع مأموران، ناکام مانده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه عکس‌العمل به موقع مأموران پلیس، فرصت استفاده از سلاح را به سارق مسلح نداد، خاطرنشان کرد: دو مأمور پلیس نیز که به صورت جزئی مصدوم شده بودند، برای مداوا به بیمارستان  انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز