خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل اصلی تخریب واحد صنفی آبمیوه فروشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۳۹

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل نزاع و تخریب یک واحد صنفی آبمیوه فروشی در حوالی میدان "نارمک" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در هفته گذشته در پی شکایت مالک یک واحد صنفی آبیموه و بستنی فروشی   مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در مقابل واحد صنفی اش و ایجاد تخریب و درگیری با وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارت شاکی و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد، یکی از اقوام شاکی که از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت بوده طی یک اختلاف حساب مالی قدیمی  با شاکی، با همکاری چند تن از افراد شرور واحد صنفی شاکی را تخریب و قبل ار رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش های فراوان پلیس،  مخفیگاه و هویت عامل اصلی این درگیری در حوالی "تهرانپارس" شناسایی شد تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضائی دستور دستگیری وی اخذ و در صبح روز هشتم شهریور ماه تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری  همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز