خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

دستورالعمل نظارت و بازرسی بر عملکرد سمن‌های استان تهران اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۰۵

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد استان نهایی و اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن بیگی در جلسه سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به ضرورت نظارت بر فعالیت سمن‌ها اظهار داشت: با توجه به عدم نظارت و بازرسی سمن ها، مقرر شد دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان های مردم نهاد استان تهیه شود که این اقدام انجام شد.

وی ادامه داد: معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اداره کل اجتماعی استانداری تهران به عنوان مسئول این کمیته و رئیس گروه سازمان های مردم نهاد به عنوان دبیر و اعضا هم مشخص هستند که وظیفه کمیته، نظارت بر عملکرد و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای تصویب نامه و مصوبات شورای ملی، استانی و شهرستانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بررسی در مورد گزارش‌های ارائه شده به شورای توسعه و حمایت استان درباره عملکرد یا تخلفات سمن ها، همچنین ارایه گزارش موردی و سالانه از وضعیت کمی و کیفی توسعه تشکل‌های استانی، شهرستانی به شورای ملی از وظایف این کمیته می باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حسن بیگی همچنین گفت: تعداد بازرسی به طور متوسط ۱۵ مورد از تشکل‌های استانی و ۵ مورد از تشکل های شهرستانی صورت می‌گیرد؛ طرح توسط اعضاء مطالعه و به دبیرخانه ارسال می شود تا کارشناسی شده و به عنوان مصوبه باشد تا نظارت بر سمن ها اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز