خبرگزاری کار ایران

آغاز روند اجرایی اخذ تاییدیه قطار ملی مترو توسط مشاور خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۷۶

با نهایی شدن قرارداد شرکت مشاور خارجی، روند اخذ تاییدیه فنی قطار ملی مترو وارد مرحله اجرا شد. شرکت مشاور اروپایی که مسئولیت بررسی استانداردهای بین‌المللی قطار ملی مترو را بر عهده دارد، به همراه شرکت مشاور همکار ایرانی خود ، فرآیند مذکور را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم طاهرزاده مدیر کارگروه پروژه طراحی و راه‌اندازی قطار ملی مترو در این زمینه گفت: پس از برگزاری مراسم رونمایی رسمی از قطار ملی مترو در فروردین ماه سال جاری که پروژه‌ای با عمق داخلی سازی 85 درصد بود و ظرف 18ماه به ثمر نشست، با استعلام از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از شرکت‌های مشاور خارجی که مورد تایید این نهاد بود، مشخص گردید و مراحل مربوط به مذاکره و عقد قرارداد با آن شرکت در دستور کار قرار گرفت.

به گزاش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، حالا با نهایی شدن قرارداد مشاوران خارجی و ایرانی مذکور، عملاً فرآیند اخذ تاییدیه فنی و استانداردهای بین‌المللی قطار ملی مترو وارد مرحله اجرایی شده است و پیش‌بینی ما این است که حداکثر ظرف سه ماه آینده، بتوانیم گواهینامه‌های لازم را برای امکان سیر قطار ملی در یکی از خطوط شبکه مترو به دست آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز