خبرگزاری کار ایران

فردا آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۹۱

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: متقاضیان ثبت نام بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور فقط تا فردا فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ندارند وحتی غایبین کنکور سراسری ۱۴۰۰ نیز می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور پذیرش شوند افزود: کلیه متقاضیان، تا پایان روز ۵ شهریورماه می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما، رشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. 

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، وجود زیرساخت‌های غنی الکترونیکی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشگاه برای آموزش عنوان کرد و افزود: کلیه کلاس‌ها و آزمون‌های دانشگاه پیام نور به ویژه به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود. 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: یکی از دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌ها، شهریه‌های تحصیلی است که خوشبختانه دانشگاه با امضای تفاهم نامه با بانک‌های عامل شرایطی را فراهم کرده که  شهریه دانشجویان از طریق اعطای تسهیلات بانکی قابل پرداخت است وعلاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  با کارمزد یک و چهاردهم درصد اختصاص می‌یابد. 

وی همچنین با اشاره به  راه اندازی ۴۰۰ رشته جدید در دانشگاه پیام نور گفت: ساماندهی رشته‌های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و همچنین با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و صنعتی بودن استان‌ها از ۲ سال قبل در دانشگاه آغاز شد و خوشبختانه با کسب مجوز از شورای گسترش از مهر امسال در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود و از این جهت دانشجویان می‌توانند با توجه به نیاز بازار کار رشته‌هایی را انتخاب کنند که آینده شغلی آن‌ها تامین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز