خبرگزاری کار ایران

تقدیر از زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۲۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا( س) تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علی دیزجی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت‌های عظیم خداوند و خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست و بی‌تردید تلاش مضاعف همکاران شریف و زحمتکش و گمنام شما و برنامه ریزی جامع و گسترده در کنار مجاهدت های خاموش در زمینه پیشگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا نیز بخش عظیم و مهمی از عرصه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: برای دیگران واجب است که بر چنین خدماتی ارج نهند و قدردان همت و حمیت عزیزانی که در این راستا گام‌های مؤثری برداشته‌اند، باشند. لذا برخود واجب می‌دانیم تا از  زحمات و تلاش‌های مستمر حضرتعالی و یکایک همکاران شما که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بدون هیچ چشم داشتی از ابتدای اسفندماه سال ۱۳۹۸ حضور فعال و ایثارگرانه داشته‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم.

  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تصریح کرد: در این مراسم کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل زحمت کش بهشت زهرا(س) تقدیر بعمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز