خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۳۴۴ سارق در طرح رعد شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۵۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گفت: ۳۴۴ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در این طرح دستگیر و سه باند توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی"  روز سه شنبه در ارائه گزارش سومین طرح "رعد" فرماندهی انتظامی شهرستان ری ،بیان  داشت: ۱۳۴در این مرحله از طرح رعد شهرستان ری  سارق که به ۱۶۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در سطح شهرستان ری، گفت:  ۳۵ نفر از مواد فروشان عمده و خرده فروشان در سومین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر و سه باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری از توزیع کنندگان مواد مخدر ۲ قبضه سلاح گرم و ۱۴ قبضه سلاح سرد نیز کشف کرده اند، عنوان داشت:ماموران نیروی انتظامی شهرستان ری طی یک ماه گذشته موفق به کشف یک فقره قتل شده اند و متهم به قتل نیز در کوتاه ترین مدت زمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه به استقرار پلیس های تخصصی از جمله پلیس فتا، امنیت  اقتصادی در شهرستان ری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این پلیس تخصص در یک ماه گذشته موفق به کشف ۸۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از انبارهای جنوب تهران شده است.

وی گفت: ماموران کلانتری های سیزده گانه شهرستان ری در این مرحله از طرح رعد موفق به کشف ۲۱ هزار بطری آب معدنی تقلبی و چهار نفر اراذل اوباش و مزاحم نواموس مردم شده اند.

گفتنی است در سومین طرح رعد ستاد فرماندهی شهرستان ری ساختمان موقت این ستاد نیز در شهرری به بهره برداری رسید و پلیس های تخصصی در آن مستقر شدند.

همچنین کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان ری ۲۹۰ بسته معیشتی که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای و قند بود را نیز در قالب کمک های مومنانه بین محرومان و نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز