خبرگزاری کار ایران

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به مراسم اربعین با هماهنگی ستاد کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۹۷

نائب رئیس شورای شهر تهران درباره اعزام نیروهای خدمات شهرداری به مراسم اربعین گفت: این موضوع با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد و اگر بررسی تخصصی این باشد که این اقدام صورت نگیرد حتما صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، پرویز سروری در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جسمی مهندس چمران گفت: در جلسه گذشته کسالتی برای آقای چمران عارض شد و تمایل داشتند که در منزل استراحت کنند. توصیه این بود به بیمارستان مراجعه و درمان ایشان بررسی شود. البته مورد خاصی نیست اما تصمیم کادر پزشکی این بود چکابی در بیمارستان داشته باشند و امروز بعد از چکاب به منزل می‌روند.

سروری در پاسخ به سوالی درباره اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به مراسم اربعین حسینی در عراق گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون زمینه برای حضور نیروهای خدماتی  به صورت محدود در اربعین فراهم است. در حال مذاکره هستیم و کسانی که مراحل واکسیناسیون را طی کردند چه نیروهای خدماتی چه شهروندان انشاالله به صورت محدود با هماهنگی دولت عراق بتوانیم آنها را اعزام کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به ورود کشور به پیک ششم کرونا اعزام نیروهای خدماتی ضرورتی دارد یا خیر، گفت: این موضوع با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد و اگر بررسی تخصصی این باشد که این اقدام صورت نگیرد حتما صورت نمی گیرد.

نائب رئیس شورای شهر تهران درباره علت تاخیر در برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها  گفت: ترکیب بندی احتمالی از سوی آقای چمران ارائه شده و با وجود کسالت پیش آمده برای وی ترجیح دادیم تا کمی صبر کنیم تا در جلسه بعدی این مساله مشخص شود.

سروری درباره برگزاری جلسات هم اندیشی گفت: برخی بحث های فنی داریم که در جلسه رسمی مشکل است و در این جلسات با صبر و تحمل بیشتری صحبت می کنیم و بررسی انجام می دهیم و جمع بندی آن در جلسات رسمی مطرح می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز