خبرگزاری کار ایران

تبریک معاون درمان وزارت بهداشت به مناسبت روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۵۷

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی زادروز حکیم ابن سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

یکم شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بیادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است  که در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش کردند.

این روز فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن به مقام شامخ پزشکانی که با تعهد، فرزانگی و غنای علمی و فضائل انسانی و اخلاقی همواره بر تارک نظام سلامت این مرزو بوم می درخشند.

در شرایط پاندمی بیماری کووید ۱۹ نیز از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشورمان شاهد حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان عزیز در کنار تمامی مدافعان سلامت بودیم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس با خدمت و ایثار، و از خود گذشتگی بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات و تلاشهای یکایک  پزشکان جامعه پزشکی درراستای بهبود سلامت بیماران و بویژه تلاش های شبانه روز این عزیزان در کنترل پاندمی کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و مزید توفیقات، صحت و سعادت تمامی پزشکان بزرگوار و جهادگران خستگی ناپذیر حوزه سلامت را  از درگاه قادر متعال مسئلت می جویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز