خبرگزاری کار ایران

دستور بررسی و اقدام وزیر کشور درباره شهردار منتخب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۰۵

رئیس شورای شهر تهران درباره سرانجام حضور شهردار منتخب تهران در شهرداری گفت: وزیر کشور دستور بررسی و اقدام داده‌اند. امروز در جلسه‌ای این موضوع بررسی می شود و ان‌شاءالله به نتیجه مثبت خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در صحن شورا به موضوع عاشورا و شهادت امام سجاد(ع) پرداخته شد و پس از آن محمدرضا جوادی‌یگانه به عنوان آخرین معاون شهرداری گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه کرد که مورد انتقاد بسیاری از اعضای شورا هم بود و ایشان توضیحاتی دادند. 

او ادامه داد: دو موضوع دیگر نیز پیشنهاد شد که یکی تقدیر از هیات های مذهبی در تهران بود و برای بهتر عملیاتی شدن این موضوع طرح دوفوریتی به یک فوریت تبدیل شود و در زمان مناسب به نتیجه برسیم. موضوع دیگر انتخاب سخنگوی شورای شهر بود و آقای نادعلی به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شدند. 

چمران در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به ماندگار نبودن معاونان شهردای  چرا از آنها در صحن شورا دعوت می شود، گفت: ما به ماندگار بودن یا نبودن فکر نکردیم. این افراد 4 سال کار کردند و شورای جدید می خواهد از نحوه فعالیت آنها مطلع شود. 

رئیس شورای شهر درباره سرانجام حضور شهردار منتخب در شهرداری گفت: چند روزی تعطیل بود و اتفاقی رخ نداد، جز اینکه وزیر کشور دستور بررسی و اقدام داده‌اند. امروز در جلسه‌ای این موضوع بررسی می شود و ان‌شاءالله به نتیجه مثبت خواهیم رسید.

او درباره تایید صلاحیت ایشان توسط وزیر کشور دولت جدید گفت: وزیر جدید کشور هنوز انتخاب نشده و سعی بر این است که قبل از این انتخاب و طی سه چهار روز آینده به نتیجه مثبت برسیم و اگر هم نرسیدیم، تصمیم گیری برای وزیر کشور می‌ماند. 

چمران درباره انتخاب کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم گفت: اگر به شوراهای گذشته بنگرید متوجه می‌شوید که از این موضوع عقب نیستیم و مشکلی نبوده است. به هر حال فرصت است و باید انتخاب افراد در کمیسیون‌ها باید براساس میل و سلیقه و تخصص آنها باشد.

وی گفت: تنظیم این مسئله کار پیچیده‌ای است و حتی در مجلس قانونی در این زمینه تصویب شد. ما هم تلاش می‌کنیم که به نتیجه برسیم و اگر فرصت شد، هفته آینده این موضوع نهایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز