خبرگزاری کار ایران

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ معلم و دانش‌آموز در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی»

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۴۵

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، از ثبت نام بیش از ۷۵۰۰ نفر از معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» خبر داد.

به گزارش ایلنا، تاکنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در این دوره از جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از ۶ هزار اثر، در بخش‌های معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان، بارگذاری شده است.

بر این اساس، زمان ثبت نام در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» ویژه معلمان، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان، دانش آموزان و مؤسسات و شرکت‌های تولیدی از ۲۵ اردیبهشت تا پایان مهرماه است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط و چگونگی شرکت در جشنواره و بارگذاری آثار و محصولات تولیدی می‌توانند به «وبگاه جشنواره تولید محتوا در شبکه ملی رشد» به آدرس www. roshd. ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است؛ با توجه به محدودیت قالب‌های فنی و محتوایی اعلام شده در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی»، از سوی دفاتر تألیف کتاب‌های آموزش عمومی و متوسطه نظری؛ و فنی وحرفه‌ای و کاردانش در پذیرش آثار جشنواره، ضروری است؛ شرکت‌کنندگان، در انتخاب موضوعات مورد نیاز کتاب‌های درسی و انطباق آثار تولیدی درمحدوده موضوعات، دستورالعمل جشنواره را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز