خبرگزاری کار ایران

عنابستانی در موافقت با باغگلی:

باید به جوانِ انقلابی فرصت خدمت داد/ انقلاب را سربازان بی‌نام‌ و نشان به پیروزی کشاندند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۶۲

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ می‌گویند این روزها، روزهای سختی است و فرصت آزمون و خطا نداریم و به همین دلیل که شرایط سخت است نیاز به روحیه جوانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: من امروز و این چند دقیقه نمی‌خواهم از برنامه‌های دکتر باغگلی دفاع کنم هرچند این برنامه‌ها کاملا قابل دفاع است بلکه می‌خواهم از نسل ایشان و خود ایشان دفاع کنم که مظلوم هستند. من می‌خواهم از نسلی که آن‌ها را خام می‌خوانیم دفاع کنم.

وی ادامه داد: من ۱۵ ساله بودم که ۲۰ ساله‌ها را در شلمچه، کربلای ۵، فتح‌المبین و ... دیدم بدون اینکه سابقه وزارت و وکالت داشته‌باشند آن جوانان چه ‌کارها که نمی‌کردند. من سابقه کاوه را نمی‌دانم اما مدیریت و استحکام و قدرت تصمیم‌گیری‌ش را خودم دیداه‌م مگر همت‌ها و باکری‌ها غیر از عشق و اخلاص در کوله‌بار خود چیز دیگری داشتند؟

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چرا به این زودی فراموش‌مان می‌شود، ژنرال‌های تدبیر و امید چه بر سر امیدمان آورده‌اند. می‌گویند این روزها، روزهای سختی است و فرصت آزمون و خطا نداریم مگر آن‌ روزها سخت نبود مگر مسئله اصلی کشور جنگ نبود به همین دلیل که شرایط سخت است نیاز به روحیه جوانی و غیرمحافظه‌کاری داریم. کشور نیاز به تغییر دارد نسیم تغییر بوزد طوفان مخالفت شکل می‌گیرد انقلاب را مگر نه اینکه سربازان بی‌نام‌و نشان به پیروزی کشانده‌اند.

وی ادامه داد: نسل جوان آموخته‌اند، خوانده‌اند و اراده کرده‌اند که تغییر دهند، اما خون دل خورده‌اند از صاحبان صندلی‌های قدرت که همان‌ها این جوانان را به خامی و بی تجربگی متهم می‌کنند. این جوانان سال‌ها سکوت کرده‌اند،این مجلس، مجلس انقلابی است و زخم جنگ بر تن دارد. این جوانان می‌خواهند حافظ آرمان‌های انقلاب شما باشند فرصت دهید به نسلی که ایده دارد برای فردا که عاری است از ژنرال‌های  پرمدعا.

عنابستانی خاطرنشان کرد: من ۱۵سال قبل به آقای باغ‌گلی فرصت دادم و بهترین نتیجه را گرفتم آیت‌الله رییسی در آستان قدس به این جوان فرصتی داد و نتیجه گرفت مجلس فرصت بدهید و نتیجه آن را ببینیم. باید به جوانی که برنامه دارد، اراده اجرا دارد و انقلابی است و تخصص دارد و دلش برای نسل آینده این کشور می‌تپد، فرصت داد.

وی با اشاره به مخالفان دکتر باغگلی تصریح کرد: هنوز این جوان شناخته شده نیست، اما تخریبش شروع شد آیا ۲۰ دقیقه حضور در کمیسیون این همه گزارش منفی دارد. رهبری در بیانیه گام دوم تکلیف کرده‌ند که  فرصت را در اختیار جوانان بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز