خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

کاهش ۴۸ درصدی تردد در ایام تاسوعا و عاشورا نسبت به سال گذشته/ثبت تخلف ۵۵۰ هزار خودرو در محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۱۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش ۴۸ درصدی سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور خبر داد و آمار تردد در برخی از محورهای اصلی را تشریح کرد.

"سرهنگ احمد شیرانی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اجرای طرح ممنوعیت سفر در سراسر کشور گفت: باتوجه به اینکه این طرح از روز یکشنبه آغاز شد، در همان روز اول در برخی نقاط تراکم داشتیم که ممکن است به دلیل عدم آگاهی برخی افراد و یا عدم توجه به دستورات ستاد از سوی برخی افراد بوده باشد.

وی با بیان اینکه در مجموع کل تردد در کشور و در مقایسه با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سال قبل ۴۸ درصد کاهش داشته است، ادامه داد: میزان تردد در بسیاری از جاده‌ها کاهش داشته به طور مثال در آزادراه رشت - قزوین، آزادراه تهران- شمال و جاده چالوس شاهد کاهش ۸۰ درصدی تردد بودیم. همچنین میزان تردد در آزادراه تهران - قم و محور تهران-مشهد نیز کاهشی ۷۰ درصدی داشته است. همچنین تردد در جاده فیروزکوه نیز ۵۰ درصد کاهش و در محور قم - اصفهان کاهش ۶۲ درصدی تردد به ثبت رسیده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد تا روز جمعه ۵ شهریورماه ادامه دارد، گفت: بعد از اتمام طرح ممنوعیت، طرح محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد. در مجموع نیز ۵۵۰ هزار خودرو به دلیل تردد شبانه یعنی تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد و تردد غیرمجاز بین استانی توسط دوربین‌ها اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ شیرانی در پایان گفت: از همراهی مردم در اجرای این طرح نیز قدردانی می‌کنیم. خوشبختانه مردم نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند و تنها در ساعات اولیه اجرای این طرح و آن هم در چند نقطه شاهد ترافیک بودیم و پس از آن ترددها کاهش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز