خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران از شنبه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۷۳۵

برنامه واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران در مقابله با بیماری کووید ۱۹، از روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، از ابتدای شیوع کرونا در کشور، شهرداری تهران نسبت به تأمین سلامت پرسنل به دنبال راهکارهایی برای تهیه واکسن از مراجع مختلف بوده است به طوری که شهردار وقت نیز با توجه به ارتباطاتی که با مجموعه‌های مختلف مدیریت شهری و خارج از شهرداری تهران برقرار کرد، خواستار تسریع در تهیه واکسن برای پرسنل شد.

بر همین اساس توافقاتی با مدیر عامل شرکت شهر سالم و مدیر عامل شرکت همشهری با مسئولین وزارت بهداشت حاصل شد، و وثیقه ۳۵۰ میلیارد تومانی از طریق بانک شهر تأمین گردید تا با کمک بخش خصوصی اقدام به واردات واکسن برای پرسنل و خانواده آنها گردد، اما با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت، این موضوع در نهایت منتفی شد.

در ادامه از طریق شرکت سرمایه گذاری شهر، تأمین و تحویل واکسن رایگان برای پرسنل و خانواده‌های آنان، و نیز فروش آن به متقاضیان خارج از شهرداری اقدام شد که در فرایند اخذ مجوز با مشکل مواجه شد. سپس تلاش زیادی صورت پذیرفت که بخشی از پرسنل در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند که نهایتاً با برقراری تعامل با فرماندهی ستاد کرونا در کلانشهر تهران و به همت همکاران، در ستاد بحران و شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون مشاغل پر خطر،اقدام گردید.

بر همین اساس، پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسیرانی، شرکت خودرو سرویس به عنوان مشاغل پر خطر در هفته گذشته واکسن دریافت کردند.

همچنین با هماهنگی شرکت شهر سالم مقرر شد، خط ویژه واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران از روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، در محل ساختمان شماره ۲ شورای شهر، شروع شود که در اولین روز کاری ۷۵۰ نفر از پرسنل کارگری در ستاد مرکزی شهرداری بر اساس اولویت شغلی واکسینه خواهند شد.

بنا براین گزارش، مراسم افتتاح رسمی خط تزریق واکسیناسیون روز یکشنبه آینده با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و معاون فرماندهی ستاد کرونا در کلانشهر تهران برگزار می‌شود و برابر اولویت بندی صورت گرفته تا اتمام واکسیناسیون همه پرسنل ادامه خواهد داشت. به این ترتیب که پس از انجام امور مربوط به واکسیناسیون پرسنل در ساختمان شورا و ساختمان مرکزی شهرداری تهران، سپس معاونت مالی و اقتصادشهری  و در ادامه سایر معاونتها با ترتیبی که اتخاذ شده است، واکسیناسیون انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت مالی و اقتصاد شهرداری تهران، همچنین به همت شرکت شهر سالم مرکز بعثت با ظرفیت تزریق روزانه ۱۵۰۰ دوز واکسن به همکاران مناطق وسازمانهای وابسته سرویس دهی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز