خبرگزاری کار ایران

افزایش حدود ۱۰ درصدی مراجعین و بستری های کرونایی در تهران/ هنوز به قله پیک پنجم نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۵۴

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از افزایش حدود ۱۰ درصدی مراجعین و بستری های کرونایی در تهران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پایان جلسه این ستاد گفت: این هفته میزان ابتلا، مراجعین و بستری در تهران نسبت به هفته قبل  ۹ و ۷ دهم درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هنوز به قله پیک پنجم نرسیده‌ایم، ادامه داد: هم اکنون ۹ هزار و ۸۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تهران بستری هستند که ۲ هزار و ۷۰۰ مورد آن در بخش مراقبت های ویژه است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در شبانه روز گذشته حدود ۲ هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان های تهران بستری و یک هزار و ۷۰۰ بیمار هم در همین مدت ترخیص شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد افزایش کلینیک های سرپایی هستیم و خدمت رسانی در این کلینیک ها از ۴۴۰۰ نفر به قریب ۸۰۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

زالی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه میلیون و ۳۱۰ هزار دُز واکسن در استان تهران تزریق شده که ۷۷۰ هزار نفر هر دو دُز واکسن را دریافت کردند. امیدواریم با توجه به خبرهای خوب در زمینه ورود و تولید داخلی واکسن در هفته آتی شاهد رشد بهتری در خصوص تزریق واکسن باشیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بازدیدهای میدانی، افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در دو هفته گذشته نشان می دهد، لذا جا دارد که از شهروندان تهرانی تشکر کنیم. بی تردید تعطیلی هایی که اعلام شده می تواند نقش آفرین و راهگشا باشد اما نیاز است که شهروندان کمک کنند تا امواج سهمگین بیماری در خیز پنجم کنترل شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز