خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری محرم الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۱۰

فرماندار تهران بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری در محرم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به شرایط شکننده و همه گیری شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراسم‌های عزاداری محرم الزامی است و هیئت‌های مذهبی موظف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.

فرماندار تهران  خطاب به مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری در تهران  گفت: مسئولین امر باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری مراسم به مدت ۲ ساعت توجه داشته باشند و مراسم‌ صرفا در مکان‌های روباز و دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

وی افزود: ضمن تشکر  از همه کسانی که در این مناسبت و مناسک مذهبی  رعایت کامل پروتکل ها به عزاداری سرور و سالار شهیدان می پردازندخاطر نشان کرد: از همه هیات ها، مساجد و  برگزار کنندگان  مراسم ها واقعا عاجزانه تقاضا می کنیم که مسائل مربوط به پروتکل های بهداشتی و ابلاغیه های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتما مراعات کنند.

بنابرگزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی با درخواست از مردم عزیز تهران برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، گفت: برخی از مجالس در داخل خانه ها برگزار می شود. خواهش ما این است که با مراعات این موضوعات انجام شود.

فرماندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور به لحاظ روند شیوع بیماری خطیر و حساس است؛ گفت: هرکاری را که انجام میدهیم اگر هماهنگی و همدلی مردم نباشد امکان موفقیت در آن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز