خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب تهران:

در بیشتر جرایمی که زنان مرتکب می‌شوند، همسرشان نقش دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۱۰

علی القاصی مهر با حضور در ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در بیشتر جرایمی که زنان به ویژه نگهداری موادمخدر مرتکب می شوند، همسرشان نقش داشته، تحت تاثیر وی به این مسیر روی آورده اند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این بازدید مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ضمن ارایه گزارشی از تعداد محکومان و متهمان ندامتگاه زنان گفت: در حال حاضر ۱۵۸ نفر در مرخصی به سر می برند. 

علی رستمی با اشاره به لزوم توجه ببشتر به قشر زنان زندانی گفت: خوشبختانه با عنایت مقامات قضایی نسبت زندانیان زن به مردان خیلی کمتر است. 

وی تاکید کرد: هر چه جمعیت کیفری استان تهران کمتر باشد، ظرفیت های توسعه امکانات اصلاحی و تربیتی بیشتر خواهد شد‌ 

در ادامه علی القاصی مهر با تسلیت ایام ماه محرم و نیز تبریک به مناسبت انتصاب مدیر کل زندان های استان تهران اظهار داشت: در بیشتر جرایمی که زنان به ویژه نگهداری موادمخدر مرتکب می شوند، همسرشان نقش داشته، تحت تاثیر وی به این مسیر روی آورده اند. 

دادستان عمومی و انقلاب تهران که به همراه ۷۰ نفر از قضات و دادیاران شعب مختلف استان در ندامتگاه زنان حاضر شده بود، گفت: بهترین مکان برای حضور زن، منزل و نزد فرزندانش است، با صدور بیشتر احکام پابند الکترونیک، هم زندانی تحت نظارت سامانه قرار گرفته، کانون خانواده از هم نمی پاشد و از آسیب های بیشتر جلوگیری می گردد. 

علی القاصی مهر با اشاره به جمعیت کیفری استان تهران تصریح کرد: ضمن دیدار با تمام مددجویان، درخواست ها و مشکلات آنان را پیگیری و بر اساس دستور ریاست محترم قوه قضاییه به مددجویان واجد شرایط دو هفته مرخصی بدهید.

 طی بازدید صورت گرفته و دیدار با تمام مددجویان به پرونده های تمام مددجویان رسیدگی شد، مرخصی، آزادی مشروط، احکام استفاده از پابند الکترونیک و دیگر تخفیفات قضایی صادر شد. همچنین ۱۵۸ نفر نیز به مرخصی رفته، ۲۰ نفر با پابند الکترونیکی، ۳۰ نفر نیر با حکم رای باز از زندان خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز