خبرگزاری کار ایران

معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۹۲

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستور ابلاغ اعتبار برای پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده و هم‌اکنون در فرآیند تخصیص و پرداخت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، محمود پاکدل با اعلام اینکه پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ پیگیری می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: از جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان ایشان که در فرآیند کارشناسی و ابلاغ پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ تلاش زیادی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

وی افزود: با پیگیری‌ها و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور اقدام سریع رئیس سازمان برنامه و بودجه در هامش نامه معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرداخت معوقات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعلام و هم‌اکنون در فرآیند تخصیص و پرداخت قرار گرفته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: فایل معوقات عزیزان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بر اساس مقررات نیروهای مسلح توسط این ستاد ارسال شده و در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران بارگذاری شده و معوقات مربوطه بر این اساس پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین زمان پرداخت معوقات ایثارگران و نیز تأمین اعتبار آن از محل بند واو تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش است با جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط شامل مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور ترتیبات لازم برای پرداخت این مطالبات به حق جامعه ایثارگری توسط این دستگاه‌ها در بازه زمانی مناسب‌تری انجام شود.

پاکدل در پایان اظهار امیدواری کرد که خزانه‌داری وزارت امور اقتصادی و دارایی هر چه سریع‌تر برای پرداخت معوقات و مطالبات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز