خبرگزاری کار ایران

سوابق حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۶۳

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی (مدارس عام المنفعه امام رضا(ع)) و عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، حسین باغگلی از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی متولد سال ۱۳۵۷ و دارای مدرک دکترای علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) از دانشگاه فردوسی مشهد است.

وی علاوه بر فعالیت علمی و پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی در کسوت عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد سوابق و تجربیات مدیریتی و اجرایی متعددی در حوزه تعلیم و تربیت در کارنامه خود دارد.

مدیرعاملی بنیاد فرهنگی رضوی (مدارس عام المنفعه امام رضا(ع)، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مشاور تخصصی در طراحی برنامه‌های آموزشی و تربیتی، عضو هیأت موسس شرکت صنایع خلاق، عضو هیأت مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی و عضویت در هیأت اندیشه‌ورز کودک و نوجوان حرم مطهر رضوی و همچنین تدریس در دانشگاه فرهنگیان از اهم مسئولیت‌ها و سوابق اجرایی وی در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی است. وی همچنین دارای مقالات علمی و پژوهش‌های متعددی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز