خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و درمان شهید بهشتی خبر داد:

آغاز آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اول مهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۷۸

رئیس اداره بهداشت و درمان شهید بهشتی از آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اول مهر خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه واکسن دریافت نمایند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، ویدا مفید با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن مقدمات آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید و براساس برنامه‌های وزارتخانه‌های علوم و وزارت بهداشت، واکسیناسیون شاغلان دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت. با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، واکسیناسیون دانشگاهیان شهید بهشتی از روز دوشنبه ۱۱ مردادماه اغاز شد.

وی افزود: طی یک هفته و در یک برنامه فشرده، واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در تمام رده‌های سنی به همت همکاران سختکوش اداره بهداشت و درمان انجام شد؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته افرادی که موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، هفته آینده واکسینه خواهند شد.

رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به تعداد افراد واکسینه شده اطهار کرد: در طرح واکسیناسیون، از جامعه هدف ۲۳۰۰نفری دانشگاه شهید بهشتی تا کنون ۱۰۴۴ نفر از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی توسط همکاران اداره بهداشت و درمان دانشگاه واکسینه شده‌اند که از این تعداد، ۴۸۴ دز واکسن سینوفارم و. ۶۶۰ دز واکسن آسترازنکا دریافت کرده‌اند. با تدابیر اتخاذ شده توسط مسئولان دانشگاه، واکسن کرونا علاوه بر اعضای هیات علمی و کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی برای تمام کارکنان دانشگاه اعم از پرسنل شرکتی، خدماتی و فضای سبز اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مفید، در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تصریح کرد: اقدامات لازم برای واکسیناسیون دانشجویان صورت گرفته و لیست کلیه دانشجویان جهت اولویت‌بندی به مراجع مربوطه ارسال شده است. با هماهنگی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان ساکن در خوابگاه واکسن دریافت نمایند تا از سال تحصیلی جدید امکان آموزش حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز